نرم افزار حسابداری شایگان سیستم

این وبلاگ به توضیح نرم افزارهای شرکت شایگان سیستم می پردازد

نرم افزار حسابداری شایگان سیستم

این وبلاگ به توضیح نرم افزارهای شرکت شایگان سیستم می پردازد

فعالیت های شرکت شایگان‌سیستم از سال 1370 با تولید نرم‌افزار جامع و یکپارچه حسابگر شامل بخش‌های مالی، انبار، خرید و فروش، چک و ... آغاز گردیده و به‌ طور مستمر درحال ارتقاء و به‌روزرسانی می باشد.
شرکت شایگان‌سیستم طی سا‌‌ل‌ها فعالیت، نرم‌افزارهای تخصصی در زمینه‌های امور مالی، انبارداری، امور تولیدی، حقوق و دستمزد، حسابداری اموال، امور پخش و ... را به محصولات خود افزوده است.
کاربران نرم‌افزارهای شرکت شایگان‌سیستم در سراسر ایران و کشورهای همسایه گسترده‌اند و در زمینه های متنوع صادرات و واردات، صنایع تولیدی و بسته‌بندی، پخش، آموزشی، فرهنگی، بازرگانی، خدماتی و ... مشغول به فعالیت می‌باشند.
شرکت شایگان سیستم، امکانات ویژه‌ای را به نرم افزارهای پخش خود افزوده است که با نصب بر روی تلفن های هوشمند، خصوصاً در پخش عمده و مویرگی امکان درج مستقیم سفارش و صدور فاکتور در محل مشتری را برای تیم فروش میسر می سازد.
شرکت شایگان‌سیستم از ابتدای فعالیت خود، تولید نسل اول محصولات را تحت Dos، نسل دوم نرم‌افزار تحت Windows و در سال‌های اخیر نسل سوم نرم افزار مبتنی بر Web (Cloud based یا پردازش ابری) و سرویس‌های تحت‌وب (Web Service) ارائه نموده است.
بسته های نرم‌افزاری شرکت شایگان‌سیستم دارای قفل سخت افزاری، سی دی نصب اتوماتیک و کتاب آموزشی می‌باشند و راه اندازی آن بسیار ساده است و کاربران شرکت از خدمات پس از فروش بهره‌مند می‌شوند.

  • ۰
  • ۰

عیدی

در نرم افزار حقوق دستمزد در پایان هر سال جهت محاسبه عیدی و پاداش سالیانه و انطباق نتایج آن با خواست‌ها و نیازها، استفاده از امکانات این انتخاب ضروری می‌باشد. برای وارد نمودن اطلاعات عیدی می‌توانید از طریق تنظیمات> استانداردها> عیدی، پارامترهای مربوط به این قسمت را که شامل ضریب عیدی، سقف عیدی، بیمه عیدی و ... را تنظیم نمود.

همچنین می‌توان تأثیر روزهای کسر کار، غیبت، استراحت را روی فایل عیدی اعمال کرد.

بعد از تنظیمات عیدی از طریق منوی عملیات روزانه > عیدی، فرم مربوط به این قسمت باز می‌شود. در شکل زیر می‌توانید فرم مربوطه را مشاهده کنید.

پس از ظاهر شدن این فرم کاربر می‌تواند روی ردیف‌های جدول درون فرم و با استفاده از کلیدهای مکان‌نما، حرکت نماید. زمانی که استفاده‌کننده روی ردیف پرسنل مورد نظر خود کلید (Enter) را فشار دهد، راهنمای انتخاب روی خانه روز کارکرد قرار می‌گیرد. در این خانه مجموع روزهای کارکرد واقعی پرسنل (تا زمان تشکیل فایل عیدی) بعلاوه تعداد روزهای باقیمانده سال نمایش داده می‌شود. پس از اصلاح تائید مقدار درون خانه و فشردن کلید (Enter) مکان‌نما به خانه ضریب عیدی (برای نمونه ضریب 2 یعنی دو ماه حقوق و ضریب 5/1 یعنی یک ماه و نیم حقوق) منتقل می‌شود.

به‌منظور انجام تعدیل مالیاتی و محاسبه مالیات مجموع در پایان سال، تأثیر مبالغ عیدی الزامی است؛ ولی از آنجائیکه برای این امر تا پایان سال و محاسبه حقوق اسفند ماه فرصت می‌باشد می‌توان تنها در زمانی که محاسبات عیدی قطعی شده باشد کار تعدیل را انجام داد. بدین منظور از قسمت اثر دادن عیدی استفاده می‌شود. درصورتی‌که پس از تأثیر دادن نتایج محاسبه عیدی روی فایل اصلی، اصلاح محاسبات الزامی باشد، می‌توان با استفاده از امکان برگشت عیدی، اثرات موجود روی فایل اصلی را برگشت داد.

  • ۹۶/۰۶/۲۷
  • شرکت شایگان سیستم

نرم افزار حقوق دستمزد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی