نرم افزار حسابداری شایگان سیستم

این وبلاگ به توضیح نرم افزارهای شرکت شایگان سیستم می پردازد

نرم افزار حسابداری شایگان سیستم

این وبلاگ به توضیح نرم افزارهای شرکت شایگان سیستم می پردازد

فعالیت های شرکت شایگان‌سیستم از سال 1370 با تولید نرم‌افزار جامع و یکپارچه حسابگر شامل بخش‌های مالی، انبار، خرید و فروش، چک و ... آغاز گردیده و به‌ طور مستمر درحال ارتقاء و به‌روزرسانی می باشد.
شرکت شایگان‌سیستم طی سا‌‌ل‌ها فعالیت، نرم‌افزارهای تخصصی در زمینه‌های امور مالی، انبارداری، امور تولیدی، حقوق و دستمزد، حسابداری اموال، امور پخش و ... را به محصولات خود افزوده است.
کاربران نرم‌افزارهای شرکت شایگان‌سیستم در سراسر ایران و کشورهای همسایه گسترده‌اند و در زمینه های متنوع صادرات و واردات، صنایع تولیدی و بسته‌بندی، پخش، آموزشی، فرهنگی، بازرگانی، خدماتی و ... مشغول به فعالیت می‌باشند.
شرکت شایگان سیستم، امکانات ویژه‌ای را به نرم افزارهای پخش خود افزوده است که با نصب بر روی تلفن های هوشمند، خصوصاً در پخش عمده و مویرگی امکان درج مستقیم سفارش و صدور فاکتور در محل مشتری را برای تیم فروش میسر می سازد.
شرکت شایگان‌سیستم از ابتدای فعالیت خود، تولید نسل اول محصولات را تحت Dos، نسل دوم نرم‌افزار تحت Windows و در سال‌های اخیر نسل سوم نرم افزار مبتنی بر Web (Cloud based یا پردازش ابری) و سرویس‌های تحت‌وب (Web Service) ارائه نموده است.
بسته های نرم‌افزاری شرکت شایگان‌سیستم دارای قفل سخت افزاری، سی دی نصب اتوماتیک و کتاب آموزشی می‌باشند و راه اندازی آن بسیار ساده است و کاربران شرکت از خدمات پس از فروش بهره‌مند می‌شوند.

  • ۰
  • ۰

سند موقت

وارد کردن اطلاعات سند موقت در نرم افزار حسابداری حسابگر شرکت شایگان سیستم مانند سند می‌باشد، با این تفاوت که ورود اطلاعات بدهکار یا بستانکاری طرف حساب، تأثیری در مانده حساب ندارد و تنها پس از دریافت سند موقت، تبدیل به سند عادی می‌شود.

برای انجام این کار در نرم افزار حسابداری از منوی عملیات روزانه > سند موقت > صدور سند موقت را انتخاب نمایید. در این بخش روش ورود اطلاعات همانند سند حسابداری می‌باشد.

توجه داشته باشید که سند موقت را در نرم افزار حسابداری میتوان به صورت یک به یک، همه اسناد به یک فاکتور و به صورت گروه‌بندی‌شده، قطعی و به سند تبدیل نمود.

صدور سند موقت نرم افزار حسابداری

در نرم افزار حسابداری  از منوی عملیات روزانه > سند موقت > صدور سند موقت را انتخاب کنید، در پنجره بازشده مربوط به شماره سند Enter بزنید.

قطعی کردن سند موقت نرم افزار حسابداری

از منوی عملیات روزانه > سند موقت >  قطعی کردن سند موقت را انتخاب کنید.

سند موقت را میتوان به صورت یک به یک، همه اسناد به یک فاکتور و به صورت گروه‌بندی‌شده، قطعی و به سند تبدیل نمود.

یک به یک: هر سند موقت تبدیل به یک سند معمولی می‌شود.

همه سندها به یک سند: تمام سندهای موقت انتخاب‌شده در یک سند حسابداری در نرم افزار حسابداری صادر می‌شود، ابتدا باید اسناد موقت را انتخاب نموده و «به تاریخ انتخابی» تیک زده شود و در قسمت «صدور اسناد برای تاریخ»، تاریخ سند را انتخاب کنید.

گروه‌بندی: درصورتی‌که گزینه «گروه‌بندی» انتخاب شده باشد، دریافت اسناد می‌تواند بر اساس تاریخ سند و یا کاربر صادرکننده سند صورت پذیرد. به عنوان مثال اگر دریافت اسناد بر اساس کاربر صادرکننده انجام شود، تمام سند موقتی که توسط یک کاربر خاص صادر شده‌اند، به صورت یک سند وارد نرم افزار حسابداری می‌شوند. چنانچه تیک تجمیع حساب را بزنید، در تبدیل سند موقت به حسابداری، حساب‌های یکسان را با هم جمع و در یک ردیف ثبت می‌کند.

دریافت سند موقت از فایل در نرم افزار حسابداری

از منوی عملیات روزانه > سند موقت > دریافت سند موقت از فایل را انتخاب کنید.

در این حالت می‌توانید اسناد را از فایل‌هایی با فرمت TXT خارج از نرم افزار حسابداری دریافت نمایید. برای دریافت اسناد در برنامه حقوق دستمزد و پرسنلی و حسابداری اموال، پس از ارسال سند حسابداری در برنامه مربوطه و ذخیره فایل (فایلی با فرمت TXT)، در نرم افزار حسابداری حسابگر در قسمت دریافت سند موقت از فایل، مسیر فایل محتوای سند حسابداری حقوق دستمزد و یا اموال را انتخاب می‌کنیم و دریافت را می‌زنیم.

 

 

  • ۹۸/۰۲/۱۵
  • شرکت شایگان سیستم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی