نرم افزار حسابداری شایگان سیستم

این وبلاگ به توضیح نرم افزارهای شرکت شایگان سیستم می پردازد

نرم افزار حسابداری شایگان سیستم

این وبلاگ به توضیح نرم افزارهای شرکت شایگان سیستم می پردازد

فعالیت های شرکت شایگان‌سیستم از سال 1370 با تولید نرم‌افزار جامع و یکپارچه حسابگر شامل بخش‌های مالی، انبار، خرید و فروش، چک و ... آغاز گردیده و به‌ طور مستمر درحال ارتقاء و به‌روزرسانی می باشد.
شرکت شایگان‌سیستم طی سا‌‌ل‌ها فعالیت، نرم‌افزارهای تخصصی در زمینه‌های امور مالی، انبارداری، امور تولیدی، حقوق و دستمزد، حسابداری اموال، امور پخش و ... را به محصولات خود افزوده است.
کاربران نرم‌افزارهای شرکت شایگان‌سیستم در سراسر ایران و کشورهای همسایه گسترده‌اند و در زمینه های متنوع صادرات و واردات، صنایع تولیدی و بسته‌بندی، پخش، آموزشی، فرهنگی، بازرگانی، خدماتی و ... مشغول به فعالیت می‌باشند.
شرکت شایگان سیستم، امکانات ویژه‌ای را به نرم افزارهای پخش خود افزوده است که با نصب بر روی تلفن های هوشمند، خصوصاً در پخش عمده و مویرگی امکان درج مستقیم سفارش و صدور فاکتور در محل مشتری را برای تیم فروش میسر می سازد.
شرکت شایگان‌سیستم از ابتدای فعالیت خود، تولید نسل اول محصولات را تحت Dos، نسل دوم نرم‌افزار تحت Windows و در سال‌های اخیر نسل سوم نرم افزار مبتنی بر Web (Cloud based یا پردازش ابری) و سرویس‌های تحت‌وب (Web Service) ارائه نموده است.
بسته های نرم‌افزاری شرکت شایگان‌سیستم دارای قفل سخت افزاری، سی دی نصب اتوماتیک و کتاب آموزشی می‌باشند و راه اندازی آن بسیار ساده است و کاربران شرکت از خدمات پس از فروش بهره‌مند می‌شوند.

  • ۰
  • ۰

ویژگی های نرم افزار حسابداری بین فروشنده ها و متناسب با کسب و کارها متفاوت است.

تمام نرم افزارهای حسابداری دارای ویژگی های اساسی هستند. با این حال، پیچیدگی این ماژول ها می تواند به نسبت کار فروشنده ها متفاوت باشد. بعضی از سیستم ها فقط اصول اولیه را ارائه می دهند و برخی دیگر ویژگی هایی را ارائه می دهند که دقیق تر هستند و به شما امکان کنترل بیشتر برای رسیدگی به کارهایتان را می دهد.

هر نرم افزار حسابداری باید قادر به ثبت اطلاعات و پردازش صورتحساب باشد. همه سیستم ها به شما اجازه می دهند تا فاکتورها را چاپ کنید. سیستم شما باید قادر به ثبت اطلاعات پایه مشتری مانند نام، آدرس، شماره حساب باشد.

نرم افزار حسابداری

با نرم افزار حسابداری قادر به پیگیری تمامی امور مربوط به سفارشات خرید و  فروش خود هستید.

هر نرم افزار حسابداری بر اساس کیفیت و کمیت گزارش هایی که ارائه میدهد، به طور گسترده ای متفاوت است. برخی از سیستم‌ها طیف گسترده ای از گزینه های گزارش را ارائه می دهند و برخی نرم افزارهای حسابداری فقط گزارش های اساسی را ارائه می دهند.

نرم افزار حسابداری حسابگر شرکت شایگان سیستم علاوه بر ارائه گزارشات متنوع، امکان طراحی گزارش های مورد نیاز کاربران را فراهم می کند، در واقع به شما امکان می دهد تا هر گونه گزارش انتخابی خود را ایجاد کنند.

در بعضی موارد گزارش هایی که از لیست های طولانی اعداد تشکیل شده اند می توانند برای تفسیر دشوار باشند، بنابراین داشتن توانایی ترجمه این داده ها به شکل تصویری، مانند نمودارهای پایه، نمودارهای نوار و سایر نمودارها، می تواند به شما کمک کند.

گزارش هایی که نرم افزار حسابداری در اختیار شما قرار میدهد برای کمک به شما در شناسایی روند کسب و کارتان موثر است در واقع برنامه حسابداری می تواند داده ها را تفسیر، تجزیه و تحلیل کند و به شما کمک می کند تصمیم گیری های مالی کسب و کارتان را بر اساس حقایق داشته باشید.

امروزه نرم افزار حسابداری می تواند فرایندهای فراتر از حوزه مدیریت مالی را اداره کند و یک پلت فرم واحد برای کنترل تقریبا تمام جنبه های کسب و کار شما را فراهم می کند. کسانی که دارای کسب و کارهایی هستند که اغلب کالا را از طریق پیک ارسال می کنند، نرم افزار حسابداری می تواند فرآیندهای حمل و نقل را نیز اداره کند.

آیا حقوق و دستمزد کارکنان با توجه به ساعت هایی که کار می کنند پرداخت می شود؟ برای حل این مشکل استفاده از یک سیستم که بتواند با دقت میزان حقوق و دستمزد کارکنان را محاسبه کند، ضروری است. مشکلات نداشتن نرم افزار حقوق دستمزد زمانی بوجود می آید که شما تعداد بسیاری از کارگران را داشته باشید که به صورت تمام وقت و نیمه وقت کار می کنند که حقوق آنها ممکن است به صورت ماهیانه، هفتگی یا هر دو هفته پرداخت شوند. بنابراین در هرکسب و کاری علاوه بر استفاده از نرم افزار حسابداری، استفاده از نرم افزار حقوق دستمزد نیز ضروری است.

  • ۹۸/۰۲/۲۲
  • شرکت شایگان سیستم

نرم افزار حسابداری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی