نرم افزار حسابداری شایگان سیستم

این وبلاگ به توضیح نرم افزارهای شرکت شایگان سیستم می پردازد

نرم افزار حسابداری شایگان سیستم

این وبلاگ به توضیح نرم افزارهای شرکت شایگان سیستم می پردازد

فعالیت های شرکت شایگان‌سیستم از سال 1370 با تولید نرم‌افزار جامع و یکپارچه حسابگر شامل بخش‌های مالی، انبار، خرید و فروش، چک و ... آغاز گردیده و به‌ طور مستمر درحال ارتقاء و به‌روزرسانی می باشد.
شرکت شایگان‌سیستم طی سا‌‌ل‌ها فعالیت، نرم‌افزارهای تخصصی در زمینه‌های امور مالی، انبارداری، امور تولیدی، حقوق و دستمزد، حسابداری اموال، امور پخش و ... را به محصولات خود افزوده است.
کاربران نرم‌افزارهای شرکت شایگان‌سیستم در سراسر ایران و کشورهای همسایه گسترده‌اند و در زمینه های متنوع صادرات و واردات، صنایع تولیدی و بسته‌بندی، پخش، آموزشی، فرهنگی، بازرگانی، خدماتی و ... مشغول به فعالیت می‌باشند.
شرکت شایگان سیستم، امکانات ویژه‌ای را به نرم افزارهای پخش خود افزوده است که با نصب بر روی تلفن های هوشمند، خصوصاً در پخش عمده و مویرگی امکان درج مستقیم سفارش و صدور فاکتور در محل مشتری را برای تیم فروش میسر می سازد.
شرکت شایگان‌سیستم از ابتدای فعالیت خود، تولید نسل اول محصولات را تحت Dos، نسل دوم نرم‌افزار تحت Windows و در سال‌های اخیر نسل سوم نرم افزار مبتنی بر Web (Cloud based یا پردازش ابری) و سرویس‌های تحت‌وب (Web Service) ارائه نموده است.
بسته های نرم‌افزاری شرکت شایگان‌سیستم دارای قفل سخت افزاری، سی دی نصب اتوماتیک و کتاب آموزشی می‌باشند و راه اندازی آن بسیار ساده است و کاربران شرکت از خدمات پس از فروش بهره‌مند می‌شوند.

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

با نرم افزار حقوق دستمزد قادر به ثبت اطلاعات کلیه پرسنل خود هستیبد همچنین با استفاده از این نرم افزار می‌توانید تمامی اقدامات مالی از جمله، حقوق، عیدی، سنوات و... را به طور اتوماتیک با کمترین اشتباه و بالاترین دقت انجام دهید.


در نرم افزار حقوق دستمزد شرکت شایگان سیستم می‌توانید کلیه اطلاعات در جریان پرسنل خود را مدیریت نمایید. این بخش از نرم افزار حقوق دستمزد اطلاعات در جریان همه ماهه پرسنل که شامل: اطلاعات مأموریت، اطلاعات مرخصی، اطلاعات درمانی پرسنل، یادداشت‌های هر پرسنل، تشویق و توبیخ، هدایای غیر نقدی است که هر کدام به تفکیک تکمیل و یا اصلاح می‌گردد و برای انتقال به اطلاعات کارکرد پرسنل و یا گزارش‌ها استفاده می‌شود که در ادامه هرکدام به تفکیک توضیح داده می‌شود.

این قسمت از طریق منوی اطلاعات پایه > اطلاعات در جریان پرسنل قابل دسترسی است.

 

 اطلاعات مأموریت

برای معرفی و یا اصلاح اطلاعات مأموریت شامل: محل مأموریت، موضوع مأموریت، مدت مأموریت، تاریخ مأموریت، وسیله رفت‌وبرگشت، مقام پیشنهاددهنده، نام و نام خانوادگی، مقام تصویب‌کننده، نام و نام خانوادگی، شماره حکم، مبلغ ثابت مأموریت (مبلغ ثابتی که به ازای مأموریت به پرسنل تعلق می‌گیرد) و ضریب حقوق روزانه (عدد ثابتی که در حقوق روزانه ضرب می‌شود) و مبلغ روزانه مأموریت (مبلغی که به ازای هر روز مأموریت تعلق می‌گیرد به‌صورت پیش‌فرض حقوق روزانه پرسنل درج می‌گردد. لازم به ذکر است که مبلغ فوق قابل اصلاح می‌باشد) و در انتها کل مبلغ مأموریت (جمع مبلغ ثابت مأموریت و مبلغ روزانه مأموریت) درج می‌شود. فرم مأموریت در اطلاعات در جریان پرسنل

 

 

  • شرکت شایگان سیستم
  • ۰
  • ۰

در این مقاله به بررسی بخش دیگری از نرم افزار حقوق دستمزد شرکت شایگان سیستم می‌پردازیم.

پس از هر دوره انتخابی در نرم افزار حقوق دستمزد بایستی نسبت به صدور سند حسابداری بر اساس عملیات مالی صورت پذیرفته، اقدام نمود. با توجه به امکاناتی که در این انتخاب در اختیار می‌گذارد، می‌توان اسناد حسابداری را ایجاد، بازبینی و ارسال (به سیستم مکانیزه حسابداری مالی) نمود. این امکان از طریق منوی اطلاعات پایه / سند حسابداری در دسترس شما قرار می‌گیرد. می‌توانید فرمت سند را مطابق شکل در برنامه تعریف و یا اصلاح کنید.

در این قسمت از نرم افزار حقوق دستمزد شما باید به ازای هر سطر از سند حسابداری یک سطر تعریف کنید و با استفاده از پارامترهای موجود ردیف بد/بس خود را بسازید. برای مثال می‌توانید با استفاده از فیلتر شماره پرسنل فرد مورد نظر خود را جهت ثبت سند حسابداری مربوطه انتخاب نمایید و از قسمت نوع ردیف و فیلتر اصلی مبلغ مورد نظر را شناسایی نمایید. پس از تعریف تمامی سطرها در نرم افزار حقوق دستمزد می‌توانید برای ارسال سند مربوطه به برنامه حسابداری اقدام نمایید. به منظور ارسال اسناد حسابداری ایجادشده به نرم‌افزار حسابگر بایستی از انتخاب اطلاعات پایه / سند حسابداری / ارسال سند استفاده نمود.

برای ارسال اسناد حسابداری در نرم افزار حقوق دستمزد باید نام سند و نام ماه را انتخاب کرده و کلید ارسال را در بالای فرم فشار دهید.

  • شرکت شایگان سیستم
  • ۰
  • ۰

 نرم افزار حقوق دستمزد شما را قادر می‌سازد که اطلاعات پرسنل خود را در سیستم ذخیره نمایید و با نرم افزار حقوق دستمزد، حقوق و دستمزد و مزایا کارکنان خود را محاسبه نمایید. کارکنان شما برای شما و درآمد شما سخت کار میکنند ، بنابراین محاسبه حقوق و دستمزد کارکنان امری مهم و اساسی است. در اکثر موارد محاسبه حقوق و دستمزد کارکنان به امری پیچیده مبدل می‌شود، به همین دلیل است که بیشتر کارفرمایان از نرم افزار حقوق دستمزد استفاده می‌کنند.

از امکانات نرم افزار حقوق دستمزد شایگان سیستم ارسال فایل به بیمه و دارایی است که در این مقاله به بررسی این بخش از نرم افزار حقوق دستمزد می‌پردازیم.

در این قسمت از نرم افزار حقوق دستمزد می‌توانید اطلاعات مربوط به مالیات حقوق را در فایل تنظیم‌شده برای اداره مالیات خروجی بگیرید و طبق فرمت جدید که از ابتدای سال 1395 تصویب شده است ارسال کنید. برای این منظور از منوی عملیات روزانه > ارسال اطلاعات > ارسال دیسکت مالیات از ابتدای سال 95 استفاده کنید.

می‌توانید برای ارسال فایل‌ها ماه کارکرد را انتخاب نمایید و همچنین در صورت لزوم از فیلتر مرکز هزینه و قسمت استفاده کنید، سپس دکمه ارسال را کلیک کنید. فایل‌های مربوطه در مسیر مشخص‌شده ذخیره می‌شود و برای مشاهده آن می‌توانید دکمه مشاهده را کلیک نمایید.

برای مشخص نمودن نحوه پرداخت در نرم افزار حقوق دستمزد می‌توانید از قسمت مشخصات پرداخت استفاده نمایید برای نمونه برای پرداخت نقدی بایستی فیلدهای مربوط به چک را خالی کرده سپس مبلغ پرداختی را وارد نمایید.

* لازم به ذکر است که این موارد باید قبل از ارسال مشخص شوند. *


  • شرکت شایگان سیستم