نرم افزار حسابداری شایگان سیستم

این وبلاگ به توضیح نرم افزارهای شرکت شایگان سیستم می پردازد

نرم افزار حسابداری شایگان سیستم

این وبلاگ به توضیح نرم افزارهای شرکت شایگان سیستم می پردازد

فعالیت های شرکت شایگان‌سیستم از سال 1370 با تولید نرم‌افزار جامع و یکپارچه حسابگر شامل بخش‌های مالی، انبار، خرید و فروش، چک و ... آغاز گردیده و به‌ طور مستمر درحال ارتقاء و به‌روزرسانی می باشد.
شرکت شایگان‌سیستم طی سا‌‌ل‌ها فعالیت، نرم‌افزارهای تخصصی در زمینه‌های امور مالی، انبارداری، امور تولیدی، حقوق و دستمزد، حسابداری اموال، امور پخش و ... را به محصولات خود افزوده است.
کاربران نرم‌افزارهای شرکت شایگان‌سیستم در سراسر ایران و کشورهای همسایه گسترده‌اند و در زمینه های متنوع صادرات و واردات، صنایع تولیدی و بسته‌بندی، پخش، آموزشی، فرهنگی، بازرگانی، خدماتی و ... مشغول به فعالیت می‌باشند.
شرکت شایگان سیستم، امکانات ویژه‌ای را به نرم افزارهای پخش خود افزوده است که با نصب بر روی تلفن های هوشمند، خصوصاً در پخش عمده و مویرگی امکان درج مستقیم سفارش و صدور فاکتور در محل مشتری را برای تیم فروش میسر می سازد.
شرکت شایگان‌سیستم از ابتدای فعالیت خود، تولید نسل اول محصولات را تحت Dos، نسل دوم نرم‌افزار تحت Windows و در سال‌های اخیر نسل سوم نرم افزار مبتنی بر Web (Cloud based یا پردازش ابری) و سرویس‌های تحت‌وب (Web Service) ارائه نموده است.
بسته های نرم‌افزاری شرکت شایگان‌سیستم دارای قفل سخت افزاری، سی دی نصب اتوماتیک و کتاب آموزشی می‌باشند و راه اندازی آن بسیار ساده است و کاربران شرکت از خدمات پس از فروش بهره‌مند می‌شوند.

۱ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

فرایند حسابداری یک عملکرد مهم در هر کسب و کاری است چرا که حسابداری فرآیند ضبط معاملات مالی کسب و کار ها است.

استفاده از یک برنامه حسابداری سبب بهتر انجام شدن عملیات مالی و تجاری سازمان ها می شود. با استفاده از گزارش هایی که برنامه حسابداری در اختیارتان قرار می‌دهد می توانید تصمیمات بهتری برای کسب و کارتان اتخاذ نمایید و این گزارش ها فرایندهای مالیتان را ماه به ماه و یا سال به سال برای مقایسه ممکن می سازند به طوری که شما به راحتی می توانید روند جریان نقدی کسب و کارتان را پیگیری کنید.

بدون یک برنامه حسابداری مناسب شما هرگز نمیتوانید از سلامتی و ارزش شرکت خود اطلاع دقیقی داشته باشید.

اگر در ابتدای کارتان از نرم افزار استفاده نکرده اید و اکنون به درستی استفاده نمایید، می توانید به وضوح موفقیت کسب و کار خود را مشاهده نمایید.

نرم افزار حسابداری

در جستجو برای انتخاب بهترین برنامه حسابداری برای کسب و کارهای کوچک، باید به دنبال راه حل هایی باشید که مقرون به صرفه و آسان برای استفاده باشند. همچنین باید به دنبال ویژگی های از برنامه بود که سبب صرفه جویی در زمان شود.

برنامه حسابداری اجازه می دهد تا حساب های دریافتنی، حساب های قابل پرداخت و حساب های اصلی را به راحتی بررسی کنید و این کار صاحبان کسب و کار را قادر می سازد تا وضعیت مالی کسب و کار خود و زمینه های مشکوک کسب و کار را که نیاز به دقت بیشتر برای رشد و موفقیت کسب و کار آینده دارند، درک کنند . عدم داشتن یک سیستم حسابداری خوب (که وضعیت کسب و کار (نشانه های هشدار دهنده) را در هر لحظه نشان می دهد) یکی از دلایل اصلی شکست کسب و کار است.

هر کسب و کار برای استفاده از برنامه حسابداری نیازهای متفاوت را دارد.

همانطور که گفته شد حسابداری یک کسب و کار، شامل نظارت بر تمام معاملات مالی و مدیریت اعتبارات و بدهی های آن سازمان است که به تجزیه و تحلیل عملیات مالی و تعیین مقدار پول برای صرف در موارد مختلف سازمان برای رسیدن به اهداف سازمان کمک می کند.

نرم افزار حسابگر نرم افزاری کاربر پسند است و هر کسی می تواند از آن بدون داشتن دانش حسابداری استفاده کند. افراد می توانند به سرعت و به راحتی با آن نیازهای حسابداری کسب و کار خود را حفظ و مدیریت کنند.

قبل از تصمیم گیری خرید بسته ی نرم افزاری، مهم است که انواع مختلف نرم افزار حسابداری را درک کنید.

نرم افزار حسابداری به طور معمول شامل ماژول های مختلف، بخش های مختلف مربوط به مناطق خاص حسابداری است. رایج ترین بخش‌های هر برنامه عبارتند از:

حسابداری ، انبارداری ، حساب های دریافتنی ، حساب های پرداختنی ، دفتر عمومی ، صورتحساب مشتریان ، سفارش خرید ، سفارش فروش ، حقوق و دستمزد ، گزارش ها و....

توجه داشته باشید که فروشندگان ممکن است برای این ماژول نام های متفاوت استفاده کنند.

در نهایت میتوان گفت که برنامه حسابداری یک کلاس از برنامه های کامپیوتری است که شما را قادر به مدیریت معاملات مالی کسب و کارتان می کند. استفاده از برنامه حسابداری به شرکت ها کمک می کند تا از منابع خود در بخش های حسابداری به راحتی استفاده کنند و می توانند اشتباهات حسابداری را به اندازه قابل توجهی کاهش دهد.

  • شرکت شایگان سیستم