نرم افزار حسابداری شایگان سیستم

این وبلاگ به توضیح نرم افزارهای شرکت شایگان سیستم می پردازد

نرم افزار حسابداری شایگان سیستم

این وبلاگ به توضیح نرم افزارهای شرکت شایگان سیستم می پردازد

فعالیت های شرکت شایگان‌سیستم از سال 1370 با تولید نرم‌افزار جامع و یکپارچه حسابگر شامل بخش‌های مالی، انبار، خرید و فروش، چک و ... آغاز گردیده و به‌ طور مستمر درحال ارتقاء و به‌روزرسانی می باشد.
شرکت شایگان‌سیستم طی سا‌‌ل‌ها فعالیت، نرم‌افزارهای تخصصی در زمینه‌های امور مالی، انبارداری، امور تولیدی، حقوق و دستمزد، حسابداری اموال، امور پخش و ... را به محصولات خود افزوده است.
کاربران نرم‌افزارهای شرکت شایگان‌سیستم در سراسر ایران و کشورهای همسایه گسترده‌اند و در زمینه های متنوع صادرات و واردات، صنایع تولیدی و بسته‌بندی، پخش، آموزشی، فرهنگی، بازرگانی، خدماتی و ... مشغول به فعالیت می‌باشند.
شرکت شایگان سیستم، امکانات ویژه‌ای را به نرم افزارهای پخش خود افزوده است که با نصب بر روی تلفن های هوشمند، خصوصاً در پخش عمده و مویرگی امکان درج مستقیم سفارش و صدور فاکتور در محل مشتری را برای تیم فروش میسر می سازد.
شرکت شایگان‌سیستم از ابتدای فعالیت خود، تولید نسل اول محصولات را تحت Dos، نسل دوم نرم‌افزار تحت Windows و در سال‌های اخیر نسل سوم نرم افزار مبتنی بر Web (Cloud based یا پردازش ابری) و سرویس‌های تحت‌وب (Web Service) ارائه نموده است.
بسته های نرم‌افزاری شرکت شایگان‌سیستم دارای قفل سخت افزاری، سی دی نصب اتوماتیک و کتاب آموزشی می‌باشند و راه اندازی آن بسیار ساده است و کاربران شرکت از خدمات پس از فروش بهره‌مند می‌شوند.

  • ۰
  • ۰

از ابتدای سال ۱۳۹۱ بر اساس ماده ۱۶۹ قانون مالیات‌های مستقیم و ماده ۱۹ قانون مالیات بر ارزش افزوده از سوی سازمان امور مالیاتی کشور، تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی موظف به صدور صورتحساب خرید و فروش کالا و خدمات خود به سازمان امور مالیاتی هستند. در همین راستا شرکت شایگان سیستم امکان تهیه صورت معاملات فصلی را در نرم افزار حسابداری حسابگر فراهم نموده است تا با استفاده از آن بتوانید گزارشات سه ماهه دارایی را به صورت مستقیم به فایل اکسس دارایی (TTMS) ارسال نمایید.

جهت تهیه فایل سه ماهه دارایی، با استفاده از برنامه حسابگر ابتدا آخرین نسخه نرم افزار TTMS را از سایت سازمان امور مالیاتی یا از طریق لینک زیر دریافت نمایید.

دریافت نرم افزار غیر بر خط نسخه ۴٫۰٫۲٫۸

پس از دانلود آخرین نسخه نرم افزار TTMS، فایل مذکور را از حالت فشرده خارج کنید. در  پوشه ایجادشده دو فایل اکسس و یک فایل اجرایی (نرم افزار ارسال صورت معاملات فصلی) وجود دارد. دو فایل TTMS_91Ta95 و TTMS_96_New را در شاخه نصب نرم افزار در فولدر TaxDB کپی کنید. فایل (TTMS_91Ta95) برای سال‌های قبل از ۹۶ و فایل (TTMS_96_New) برای سال ۹۶ به بعد را مطابق با آخرین تغییرات دارایی در فولدر TaxDB قرار دهید تا برنامه حسابگر از این فایل‌های خام برای تکمیل اطلاعات گزارشات سه ماهه دارایی استفاده نماید.

قبل از تهیه و ارسال گزارشات معاملات فصلی به دارایی در نرم افزار حسابداری ابتدا باید مراحل زیر را تکمیل نمایید:

۱- تکمیل اطلاعات شرکت

۲- تکمیل اطلاعات حسابها

۳- تعیین هزینه‌های ثابت و درصد آنها

۴- تکمیل اطلاعات کالاها

۵- صدور فاکتور با اعمال هزینه‌های ثابت

۶- ایجاد فایل دارایی

چنانچه جهت تکمیل موارد ذکر شده نیاز به راهنمایی داشتید راهنمای تغییرات مورد نیاز در اطلاعات جهت تهیه فایل صورت معاملات فصلی (TTMS) سال ۹۶ به بعد را مطالعه فرمایید.

 

  • ۹۸/۰۸/۱۲
  • شرکت شایگان سیستم

گزارشات سه ماهه دارایی

گزارشات فصلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی