نرم افزار حسابداری شایگان سیستم

این وبلاگ به توضیح نرم افزارهای شرکت شایگان سیستم می پردازد

نرم افزار حسابداری شایگان سیستم

این وبلاگ به توضیح نرم افزارهای شرکت شایگان سیستم می پردازد

فعالیت های شرکت شایگان‌سیستم از سال 1370 با تولید نرم‌افزار جامع و یکپارچه حسابگر شامل بخش‌های مالی، انبار، خرید و فروش، چک و ... آغاز گردیده و به‌ طور مستمر درحال ارتقاء و به‌روزرسانی می باشد.
شرکت شایگان‌سیستم طی سا‌‌ل‌ها فعالیت، نرم‌افزارهای تخصصی در زمینه‌های امور مالی، انبارداری، امور تولیدی، حقوق و دستمزد، حسابداری اموال، امور پخش و ... را به محصولات خود افزوده است.
کاربران نرم‌افزارهای شرکت شایگان‌سیستم در سراسر ایران و کشورهای همسایه گسترده‌اند و در زمینه های متنوع صادرات و واردات، صنایع تولیدی و بسته‌بندی، پخش، آموزشی، فرهنگی، بازرگانی، خدماتی و ... مشغول به فعالیت می‌باشند.
شرکت شایگان سیستم، امکانات ویژه‌ای را به نرم افزارهای پخش خود افزوده است که با نصب بر روی تلفن های هوشمند، خصوصاً در پخش عمده و مویرگی امکان درج مستقیم سفارش و صدور فاکتور در محل مشتری را برای تیم فروش میسر می سازد.
شرکت شایگان‌سیستم از ابتدای فعالیت خود، تولید نسل اول محصولات را تحت Dos، نسل دوم نرم‌افزار تحت Windows و در سال‌های اخیر نسل سوم نرم افزار مبتنی بر Web (Cloud based یا پردازش ابری) و سرویس‌های تحت‌وب (Web Service) ارائه نموده است.
بسته های نرم‌افزاری شرکت شایگان‌سیستم دارای قفل سخت افزاری، سی دی نصب اتوماتیک و کتاب آموزشی می‌باشند و راه اندازی آن بسیار ساده است و کاربران شرکت از خدمات پس از فروش بهره‌مند می‌شوند.

  • ۰
  • ۰

نرم افزار حقوق دستمزد به نرم افزاری می‌گویند که عملیات تعریف و محاسبه حقوق دستمزد کارکنان که به صورت دستی انجام می‌شود را به صورت اتوماتیک و سیستمی انجام می‌دهد. در نرم افزار حقوق دستمزد کاربران می‌توانند اطلاعات کامل افراد را همانند اطلاعات فردی و شغلی، پس‌انداز، پایه حقوق و ... را تعریف نمایید. همچنین در این برنامه می‌توانید اطلاعاتی را که در مورد پرسنل به صورت روزانه اتفاق می‌افتند را در برنامه ثبت نمایید. از جمله این موارد می‌توان به ماموریت، توبیخ، مرخصی و اطلاعات اضافی دیگر اشاره نمود. در نرم افزار حقوق دستمزد می‌توانید حقوق پرسنل را محاسبه نموده و فیش حقوقی آن‌ها را تهیه نمایید و بر اساس فرم‌های سازمان تامین اجتماعی و دارایی لیست بیمه، مالیات و حقوق را تهیه نمایید. پس از محاسبه  لازم به ذکر است در نرم افزار حقوق دستمزد تهیه فایل مالیات بر حقوق طبق فرمت جدید از سال 96 قابل تهیه است. نرم افزار حقوق دستمزد شایگان سیستم، اطلاعات را در دوره‌های مالی متعددی نگه می‌دارد. در این برنامه می‌توان برای کاربران مختلف سطوح دسترسی تعیین نمود و کاربران را در گروه‌های کاری مختلف قرار داد. همچنین اطلاعات در نرم افزار حقوق دستمزد قابلیت بکاپ‌گیری اتوماتیک وجود دارد. برای واردکردن کارکرد پرسنل در نرم افزار حقوق دستمزد از دستگاه‌های کارت ساعت زنی، فرمت‌های مشخصی تعریف شده است که می‌توانید طبق این فرمت‌ها، ارتباط بین نرم افزار حقوق دستمزد و دستگاه‌های ساعت زنی را برقرار نمایید.

یکی از قابلیت‌های نرم افزار حقوق دستمزد این است که می‌توان از اقدامات کاربران در برنامه حقوق دستمزد گزارش‌گیری نمود و مشخص نمود هر کاربری چه اقداماتی در سیستم انجام داده است. در این برنامه می‌توانید به تعداد دلخواه شرکت مجزا ایجاد نمایید و حسابداری حقوق دستمزد شرکت‌های مختلف را در یک سیستم انجام دهید. در این برنامه می‌توانید گزارش‌های مختلفی از بخش‌های مختلف برنامه تهیه نمایید و مدیریت می‌تواند از این گزارشات در تصمیم‌گیری‌های خود استفاده نماید. همچنین امکان طراحی گزارش در سیستم وجود دارد. نرم افزار حقوق دستمزد با قفل سخت‌افزاری اجرا می‌شود. امکان محاسبه عیدی و سنوات پرسنل و مدیریت پس‌انداز و وام از دیگر امکانات برنامه حقوق دستمزد می‌باشد. با استفاده از این امکان می‌توان برای کاربران اطلاعات پس‌انداز و وام را تعریف نمود و از گزارش‌های مرتبط آن استفاده نمود. در نرم افزار حقوق دستمزد کافیست شما برای بار اول اطلاعات پایه‌ای همانند حقوق پایه، اضافه‌کاری و ... را تعریف نموده و در دفعات بعدی می‌توانید حقوق پرسنل را به صورت خودکار تعریف نمایید. هرماهه پس از جمع‌آوری اطلاعات کارکرد پرسنل و دیگر اطلاعات پرسنل از قبیل میزان اضافه‌کاری، نوبت‌کاری، شب‌کاری و … می‌بایست این اطلاعات را به برنامه ارائه و پس ‌از آن نسبت به محاسبه آن اقدام نمود. با انتخاب فرم ورود اطلاعات کارکرد ماهیانه از منوی عملیات روزانه، پنجره ورود اطلاعات ظاهر شده و از طریق افزودن پرسنل انتخابی یا از جدول، پرسنل به لیست ماه مورد نظر اضافه می‌شود. اطلاعات پرسنل را به 3 طریق می‌توان در فرم کارکرد ماهیانه وارد نمود؛ مورد اول به صورت دستی (اطلاعات کارکرد پرسنل به صورت دستی پر می‌شود) مورد دوم به صورت دسته‌ای (از طریق منوی ورود اطلاعات دسته‌ای کارکرد، مساعده، اضافه‌کاری و ... ) و یا از طریق دریافت از کارت ساعت، اطلاعات کارکرد پرسنل دریافت می‌شود. همچنین در نرم افزار حقوق دستمزد می‌توانید فرم‌های کارگزینی و اداری مربوطه را طراحی نمایید. 


  • ۹۶/۰۶/۲۲
  • شرکت شایگان سیستم

نرم افزار حقوق دستمزد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی