نرم افزار حسابداری شایگان سیستم

این وبلاگ به توضیح نرم افزارهای شرکت شایگان سیستم می پردازد

نرم افزار حسابداری شایگان سیستم

این وبلاگ به توضیح نرم افزارهای شرکت شایگان سیستم می پردازد

فعالیت های شرکت شایگان‌سیستم از سال 1370 با تولید نرم‌افزار جامع و یکپارچه حسابگر شامل بخش‌های مالی، انبار، خرید و فروش، چک و ... آغاز گردیده و به‌ طور مستمر درحال ارتقاء و به‌روزرسانی می باشد.
شرکت شایگان‌سیستم طی سا‌‌ل‌ها فعالیت، نرم‌افزارهای تخصصی در زمینه‌های امور مالی، انبارداری، امور تولیدی، حقوق و دستمزد، حسابداری اموال، امور پخش و ... را به محصولات خود افزوده است.
کاربران نرم‌افزارهای شرکت شایگان‌سیستم در سراسر ایران و کشورهای همسایه گسترده‌اند و در زمینه های متنوع صادرات و واردات، صنایع تولیدی و بسته‌بندی، پخش، آموزشی، فرهنگی، بازرگانی، خدماتی و ... مشغول به فعالیت می‌باشند.
شرکت شایگان سیستم، امکانات ویژه‌ای را به نرم افزارهای پخش خود افزوده است که با نصب بر روی تلفن های هوشمند، خصوصاً در پخش عمده و مویرگی امکان درج مستقیم سفارش و صدور فاکتور در محل مشتری را برای تیم فروش میسر می سازد.
شرکت شایگان‌سیستم از ابتدای فعالیت خود، تولید نسل اول محصولات را تحت Dos، نسل دوم نرم‌افزار تحت Windows و در سال‌های اخیر نسل سوم نرم افزار مبتنی بر Web (Cloud based یا پردازش ابری) و سرویس‌های تحت‌وب (Web Service) ارائه نموده است.
بسته های نرم‌افزاری شرکت شایگان‌سیستم دارای قفل سخت افزاری، سی دی نصب اتوماتیک و کتاب آموزشی می‌باشند و راه اندازی آن بسیار ساده است و کاربران شرکت از خدمات پس از فروش بهره‌مند می‌شوند.

  • ۰
  • ۰


نرم افزار حسابداری در ایران از اواخر دهه 60 وارد بازار شد و در این زمان شرکت‌های خیلی کمی بودند که این نرم افزار را منتشر کرده بودند. شایگان سیستم یکی از شرکت‌های پیشرو در تولید نرم افزار حسابداری بوده است که در اوایل دهه 70 نرم افزار خود را وارد بازار نمود. این نرم افزار در محیط داس برنامه‌نویسی شده بود و توانست مشتریان زیادی را در بازار به دست بیاورد. برند این نرم افزار حسابگر سایبراکانت می‌باشد و بعدها در محیط ویندوز پیاده‌سازی شد. همگام با تغییرات سازمان‌ها و افزایش نیاز کاربران، نسخه تحت وب این برنامه نیز طراحی شد. با استفاده از نرم افزار حسابداری تحت وب شایگان سیستم کاربران می‌توانند از نقاط مختلف جغرافیایی و در زمان‌های مختلف به داده‌های برنامه حسابداری دسترسی پیدا نمایند و قادر به ویرایش و مدیریت اطلاعات حسابداری، انبار، فاکتورها و ... باشند. همچنین برای شرکت‌های پخش، شایگان سیستم نرم افزار مخصوص به آن‌ها را تحت عنوان نرم افزار پخش مویرگی توسعه داده است.

یک نرم افزار حسابداری خوب، نرم‌افزاری است که با گذشت زمان و با افزایش اطلاعات دچار کندی در کار نشود و خطاهای سیستمی در آن رخ ندهد. شایگان سیستم نرم‌افزاری است که ده‌ها هزار کاربر در سراسر ایران و کشورهای همسایه دارد و روزانه به تعداد کاربران این نرم افزار افزوده می‌شود. یک نرم افزار حسابداری مناسب باید بتواند با تنظیمات متنوع، امکانات گسترده‌ای را در موقعیت‌های مختلف و گاه متضاد برای کاربران فراهم آورد و هر چقدر این امکانات سیسستماتیک‌تر و پارامتریک‌تر باشند برای کاربران بیشتری قابل استفاده خواهد بود.

یکی از ویژگی‌های نرم افزار حسابداری شایگان، به‌روزرسانی‌های منطبق بر تغییرات کسب‌وکارها و یا قوانین و مقررات مالیاتی روز می‌باشد تا کاربران بتوانند طبق آخرین تغییرات از این نرم افزار استفاده نمایند. برای به‌روزرسانی برنامه نیز کاربران می‌توانند به‌راحتی در وب‌سایت شایگان‌سیستم ثبت نام نمایند و پس از ورود اطلاعات نسخه نرم افزار حسابداری، فایل به‌روزرسانی را دانلود نمایند. همچنین چنانچه کاربران برنامه نیاز به تغییری در امکانات برنامه داشته باشند می‌توانند به مسئول رسیدگی به درخواست‌ها در شرکت انتقال نمایند تا امکان این تغییر توسط کارشناسان مربوطه پیگیری شود.

یکی دیگر از امکانات منحصربه‌فرد نرم افزار حسابداری شایگان، چندزبانه بودن برنامه در صورت تقاضای کاربر می‌باشد. بدین صورت که کاربران می‌توانند با زبان‌های فارسی، انگلیسی و زبان سوم با برنامه کار نمایند. در صورت استفاده از زبان سوم باید منوها و عبارات مورد نیاز برنامه را ترجمه نمایند. در نرم افزار حسابداری چندزبانه، کاربران می‌توانند منوها و امکانات متنوع برنامه را به زبان انگلیسی مشاهده و اطلاعات را نیز به صورت زبان مورد نیاز ترجمه و وارد نمایند. برای مثال در یک شرکت بین‌المللی، در محیط شبکه کاربران با زبان‌های مختلف وارد سیستم شوند.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی