نرم افزار حسابداری شایگان سیستم

این وبلاگ به توضیح نرم افزارهای شرکت شایگان سیستم می پردازد

نرم افزار حسابداری شایگان سیستم

این وبلاگ به توضیح نرم افزارهای شرکت شایگان سیستم می پردازد

فعالیت های شرکت شایگان‌سیستم از سال 1370 با تولید نرم‌افزار جامع و یکپارچه حسابگر شامل بخش‌های مالی، انبار، خرید و فروش، چک و ... آغاز گردیده و به‌ طور مستمر درحال ارتقاء و به‌روزرسانی می باشد.
شرکت شایگان‌سیستم طی سا‌‌ل‌ها فعالیت، نرم‌افزارهای تخصصی در زمینه‌های امور مالی، انبارداری، امور تولیدی، حقوق و دستمزد، حسابداری اموال، امور پخش و ... را به محصولات خود افزوده است.
کاربران نرم‌افزارهای شرکت شایگان‌سیستم در سراسر ایران و کشورهای همسایه گسترده‌اند و در زمینه های متنوع صادرات و واردات، صنایع تولیدی و بسته‌بندی، پخش، آموزشی، فرهنگی، بازرگانی، خدماتی و ... مشغول به فعالیت می‌باشند.
شرکت شایگان سیستم، امکانات ویژه‌ای را به نرم افزارهای پخش خود افزوده است که با نصب بر روی تلفن های هوشمند، خصوصاً در پخش عمده و مویرگی امکان درج مستقیم سفارش و صدور فاکتور در محل مشتری را برای تیم فروش میسر می سازد.
شرکت شایگان‌سیستم از ابتدای فعالیت خود، تولید نسل اول محصولات را تحت Dos، نسل دوم نرم‌افزار تحت Windows و در سال‌های اخیر نسل سوم نرم افزار مبتنی بر Web (Cloud based یا پردازش ابری) و سرویس‌های تحت‌وب (Web Service) ارائه نموده است.
بسته های نرم‌افزاری شرکت شایگان‌سیستم دارای قفل سخت افزاری، سی دی نصب اتوماتیک و کتاب آموزشی می‌باشند و راه اندازی آن بسیار ساده است و کاربران شرکت از خدمات پس از فروش بهره‌مند می‌شوند.

  • ۰
  • ۰

نرم افزار مالی شایگان سیستم به صورت یکپارچه است به‌طوری‌که ارتباطات و دسترسی بین امکانات مختلف برنامه برای کاربران به یک مزیت تبدیل‌شده است.

نرم افزار مالی دارای محیط کاربری مناسب و راحت برای کلیه کاربران است. وجود راهنما در هر بخش نرم افزار مالی کار کردن با آن را آسان نموده است.

در نرم افزار مالی شما به دو روش قادر به ثبت کالاهای خود هستید.

برای راحتی هر چه بیشتر کاربران در نرم افزار مالی نمودار سطحی کالاها فراهم آمده است که امکان مشاهده کلیه کالاهای ثبت شده در سیستم و همچنین امکان ایجاد کالای جدید وجود دارد.

در نسخه‌های ویژه نرم افزار مالی امکان گروه‌بندی کالا در سطوح نامحدود برای کاربران فراهم آمده است.

در بخش اطلاعات کلی کالا نرم افزار مالی شما قادر به ثبت اطلاعاتی مانند کد کالا، کلاس کالا، تعیین نوع قیمت‌گذاری، نام کالا، بارکد کالا، گروه کالا، توضیحات اضافی کالا، تعیین قیمت فروش، تعیین قیمت مینیمم و ماکزیمم، پیش‌فرض تخفیف ردیف، تعیین چندین واحد فروش با تعیین ضریب، امکان تعیین وابستگی میان واحدهای شمارش، تعیین عرضه‌کننده اصلی، مینیمم و ماکزیمم موجودی، در صورت لزوم تعیین دو نماینده فروش، تعیین انبار پیش‌فرض و تاریخ ایجاد هستید.

در بخش اطلاعات جزئی کالا نرم افزار مالی اطلاعاتی مانند تعیین عکس برای کالا مورد نظر، تعیین وزن و حجم کالا، مبنای محاسبه قیمت فروش که بسته به نیاز خود می‌توانید از منوی انتخابی موجود روش محاسبه مورد نظر خود را انتخاب کنید همچنین می‌توانید علاوه بر تعیین مبنای محاسبه، درصد و یا مبلغ ثابتی را نیز به مبنای محاسبه تعیین شده اضافه نمایید، دیگر اطلاعات قابل ثبت در این بخش اعمال هزینه‌های ثابت ، تعداد روز تاریخ انقضا، انتخاب سرفصل حساب است.

در بخش کاردکس تمامی گردش‌های کالا در انبار قابل مشاهده است.

در نرم افزار مالی شما قادر به تعیین کالای جایزه، کالا پیشنهادی، کالا مشابه برای کالای مورد نظر خود هستید.

تعریف سریال برای کالای مورد نظر از دیگر امکانات نرم افزار مالی است.

تعیین نوع قیمت‌گذاری در نرم افزار مالی شایگان به سه صورت میانگین، استاندارد، FIFO قابل تعیین است.

برای کالاها در هنگام صدور فاکتور می‌توانید درصد مالیات و عوارض بر ارزش افزوده را فعال نمایید و گزارش‌گیری‌های مورد نیاز مربوطه را از نرم افزار مالی تهیه نمایید.

درصد تعیین شده برای مالیات و عوارض بر ارزش افزوده برای کالاها و گروه‌های کالایی مختلف در طی سال‌های مختلف قابل تغییر است.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی