نرم افزار حسابداری شایگان سیستم

این وبلاگ به توضیح نرم افزارهای شرکت شایگان سیستم می پردازد

نرم افزار حسابداری شایگان سیستم

این وبلاگ به توضیح نرم افزارهای شرکت شایگان سیستم می پردازد

فعالیت های شرکت شایگان‌سیستم از سال 1370 با تولید نرم‌افزار جامع و یکپارچه حسابگر شامل بخش‌های مالی، انبار، خرید و فروش، چک و ... آغاز گردیده و به‌ طور مستمر درحال ارتقاء و به‌روزرسانی می باشد.
شرکت شایگان‌سیستم طی سا‌‌ل‌ها فعالیت، نرم‌افزارهای تخصصی در زمینه‌های امور مالی، انبارداری، امور تولیدی، حقوق و دستمزد، حسابداری اموال، امور پخش و ... را به محصولات خود افزوده است.
کاربران نرم‌افزارهای شرکت شایگان‌سیستم در سراسر ایران و کشورهای همسایه گسترده‌اند و در زمینه های متنوع صادرات و واردات، صنایع تولیدی و بسته‌بندی، پخش، آموزشی، فرهنگی، بازرگانی، خدماتی و ... مشغول به فعالیت می‌باشند.
شرکت شایگان سیستم، امکانات ویژه‌ای را به نرم افزارهای پخش خود افزوده است که با نصب بر روی تلفن های هوشمند، خصوصاً در پخش عمده و مویرگی امکان درج مستقیم سفارش و صدور فاکتور در محل مشتری را برای تیم فروش میسر می سازد.
شرکت شایگان‌سیستم از ابتدای فعالیت خود، تولید نسل اول محصولات را تحت Dos، نسل دوم نرم‌افزار تحت Windows و در سال‌های اخیر نسل سوم نرم افزار مبتنی بر Web (Cloud based یا پردازش ابری) و سرویس‌های تحت‌وب (Web Service) ارائه نموده است.
بسته های نرم‌افزاری شرکت شایگان‌سیستم دارای قفل سخت افزاری، سی دی نصب اتوماتیک و کتاب آموزشی می‌باشند و راه اندازی آن بسیار ساده است و کاربران شرکت از خدمات پس از فروش بهره‌مند می‌شوند.

  • ۰
  • ۰

نرم افزار مالی شایگان سیستم با ماژول‌های کاربردی و برنامه نویسی با تحلیل دقیق و کاربردی، موجب مکانیزه شدن کسب و کارهای زیادی شده است. معمولا مشتریان برای استفاده از نرم افزار درخواست‌ها و خواسته های مختلفی دارند. در اینجا به بعضی از نیازهای مشتریان که توسط نرم افزار مالی حل شده است اشاره می‌شود:

فروش نسیه و اقساطی

خریداران فروشگاه من بیشتر تمایل به خرید اعتباری و یا اقساطی دارند. معمولا به صورت نسیه می‌فروشم وچک هم نمیگیرم و بدهی‌شان را قسط‌بندی می‌کنم. بعضی موارد فروش قسطی با کارمزد هم دارم.

برای انجام امور مربوط به خرید یا فروش اقساطی وحتی وام می‌توانید از امکان اقساط استفاده نمایید. به طور مثال پس از صدور یک فاکتور فروش می‌توانید اقساط رافعال نموده و مشخص کنید که تسویه بدهی چند ماهه و با چه کارمزدی باشد و پس از تائید، دفتر قسط به صورت اتوماتیک برای خریدار ایجاد می‌شود. در هر قسط اصل و فرع مبلغ مشخص است و پس از پرداخت آن نیز سند اتوماتیک صادر شده و از بدهی مشتری کم می‌شود. همچنین می‌توانید از سررسید اقساط به صورت روزانه و یا به دلخواه با تعیین تاریخ، گزارش تهیه و به مشتریان اعلام کنید و علاوه بر آن با تهیه و فعال‌کردن پنل sms معین‌شده به صورت اتوماتیک قبل از سررسید قسط به خریدار sms یادآوری ارسال کنید.

گزارشات استاندارد دارایی

من مدیر مالی چند شرکت هستم که گزارشات استاندارد و الزامی برای وزارت دارایی از جمله گزارشات فصلی خرید و فروش (گزارشات سه ماهه)، گزارشات برای دفترنویسی، دفتر کل و دفتر روزنامه را نیاز دارم. همچنین به گزارشاتی برای تهیه ترازنامه، سود و زیان، اظهارنامه مالیاتی و مالیات برعملکرد و درآمد نیاز دارم که بتوانم به سهولت وسرعت گزارش بگیرم.

تمامی گزارشات مالی و استاندارد برای سازمان امور مالیاتی و همچنین برای مالیات بر ارزش افزوده فروش و مالیات بر ارزش افزوده خرید در دو بخش سهم شهرداری (عوارض) و سهم دارایی (مالیات) در نرم افزار مالی موجود است. گزارشات مالی در بخشی با عنوان گزارشات عمومی حسابداری، گزارشات دفاتر و ترازها آماده استفاده می‌باشد. چنانچه تهیه دفاتر با اعلام به دارایی توسط نرم‌افزار باشد گزارشات خلاصه ماهانه برای اسناد و دفترکل و روزنامه آماده استفاده است.

برای تهیه گزارشات مربوط به ارزش افزوده تمامی مراحل به صورت کامل در سیستم موجود است. برای کالاهای معاف از مالیات، کالاهایی با ارزش افزوده مختلف و تغییر درصد ارزش افزوده در سال‌های مختلف پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است.

در نرم افزار Cyber Account قابلیت ارسال فایل سه‌ماهه خرید و فروش از طریق فرمت اکسل به TTMS مورد تایید دارایی و ارسال به واحد دارایی نیز وجود دارد.

کارمزد در تولید

من در بخش صنعت فعال هستم و هزینه بعضی از تولیداتم را به صورت حقوق کارمزدی و به ازای هر مورد کار پرداخت می‌کنم. می‌خواهم یک بار این مبلغ را در سیستم وارد کنم و پس از تولید، اتوماتیک هزینه کارمزد بدهکار و طرف قراردادم بستانکار شود.

با استفاده از حقوق کارمزدی در نسخه صنعتی نرم افزار مالی این کار به‌راحتی امکان‌پذیر است. کافی است یک‌بار برای هر محصول حقوق کارمزدی در هر مرحله را تعریف کنید تا پس از آن با صدور رسید تولید به‌صورت اتوماتیک، حساب شخصی که کار انجام داده است بستانکار و هزینه کارمزد تولید بدهکار شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی