نرم افزار حسابداری شایگان سیستم

این وبلاگ به توضیح نرم افزارهای شرکت شایگان سیستم می پردازد

نرم افزار حسابداری شایگان سیستم

این وبلاگ به توضیح نرم افزارهای شرکت شایگان سیستم می پردازد

فعالیت های شرکت شایگان‌سیستم از سال 1370 با تولید نرم‌افزار جامع و یکپارچه حسابگر شامل بخش‌های مالی، انبار، خرید و فروش، چک و ... آغاز گردیده و به‌ طور مستمر درحال ارتقاء و به‌روزرسانی می باشد.
شرکت شایگان‌سیستم طی سا‌‌ل‌ها فعالیت، نرم‌افزارهای تخصصی در زمینه‌های امور مالی، انبارداری، امور تولیدی، حقوق و دستمزد، حسابداری اموال، امور پخش و ... را به محصولات خود افزوده است.
کاربران نرم‌افزارهای شرکت شایگان‌سیستم در سراسر ایران و کشورهای همسایه گسترده‌اند و در زمینه های متنوع صادرات و واردات، صنایع تولیدی و بسته‌بندی، پخش، آموزشی، فرهنگی، بازرگانی، خدماتی و ... مشغول به فعالیت می‌باشند.
شرکت شایگان سیستم، امکانات ویژه‌ای را به نرم افزارهای پخش خود افزوده است که با نصب بر روی تلفن های هوشمند، خصوصاً در پخش عمده و مویرگی امکان درج مستقیم سفارش و صدور فاکتور در محل مشتری را برای تیم فروش میسر می سازد.
شرکت شایگان‌سیستم از ابتدای فعالیت خود، تولید نسل اول محصولات را تحت Dos، نسل دوم نرم‌افزار تحت Windows و در سال‌های اخیر نسل سوم نرم افزار مبتنی بر Web (Cloud based یا پردازش ابری) و سرویس‌های تحت‌وب (Web Service) ارائه نموده است.
بسته های نرم‌افزاری شرکت شایگان‌سیستم دارای قفل سخت افزاری، سی دی نصب اتوماتیک و کتاب آموزشی می‌باشند و راه اندازی آن بسیار ساده است و کاربران شرکت از خدمات پس از فروش بهره‌مند می‌شوند.

  • ۰
  • ۰

نرم افزار حسابداری نوعی نرم افزار کامپیوتری است که برای مدیریت عملیات حساب‌ها توسط حسابداران مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 شرکت شایگان سیستم با ارائه نرم افزار حسابداری مبتنی بر وب انجام امور حسابداری با استفاده از وب را ممکن ساخته است.

در کسب‌وکارها از نرم افزار حسابداری به منظور رسیدگی به عملیات حسابداری، ورود و خروج هزینه، گزارش‌های مورد نیاز، آنالیزهای مالی و... استفاده می‌شود.

در نرم افزار حسابداری حسابگر قادر به تعریف بی‌نهایت شرکت هستید که به راحتی امکان انتقال اطلاعات بین شرکت‌های موجود روی سیستم فراهم آمده است همچنین امکان انتقال اطلاعات بین شرکت‌های سیستم‌های دیگر مقدور است.

فرض کنیم برای اولین بار قصد ثبت اطلاعات موجودی کالاها را در سیستم دارید، برای انجام این امر در نرم افزار حسابداری 3 روش وجود دارد که بسته به سلیقه خود می‌توانید این عمل را انجام دهید.

روش اول: به بخش معرفی کالاها رفته و در تب اطلاعات کلی، کالا مورد نظر را تعیین می‌کنیم، با انتخاب دکمه مانده اول دوره، اطلاعات مربوط به موجودی کالا و مانده مبلغ کالا را وارد نمایید.

روش دوم: به بخش فاکتور خرید مراجعه نمایید و اطلاعات مربوط به کالا مانند کد حساب، شماره حساب، نام نماینده فروش،  انبار، کد کالا، نام کالا، مقدار، فی و... را وارد نمایید. نکته قابل توجه آن است که برای صدور فاکتور باید حساب تفصیلی درگیر با فاکتور را در بخش معرفی حساب‌ها تعریف کرده باشید.

روش سوم: به بخش ورود و خروج کالا از انبار، بخش رسید انبار مراجعه نمایید و با پر کردن اطلاعات خواسته شده اقدام به صدور سند رسید انبار نمایید. تمامی اطلاعات خواسته شده همانند روش دوم است.

در نرم افزار حسابداری مشتری‌ها می‌توانند تسویه بدهی خود را به صورت نقدی، چک، قسطی و یا با استفاده از دستگاه کارت‌خوان پرداخت نمایند.

برگشت از فروش و برگشت از خرید از دیگر امکانات نرم افزار حسابداری است. روش کار این دو امکان همانند هم است به این صورت که با تعیین رفرنس فاکتور مورد نظر خود را انتخاب می‌کنید و اطلاعات کالاهای مرجوعی را وارد می‌نمایید.

از امکانات جالب نرم افزار حسابداری دکمه «مرتبط به» است. اگر سند حسابداری شما به صورت اتوماتیک صادر شده باشد با انتخاب دکمه مرتبط به، فاکتور و یا چک مربوط به سند جاری را  مشاهده می‌نمایید.

در بخش فاکتورها با تیک دار کردن کنترل فاکتور امکان تغییر فاکتور بعد از ثبت، امکان‌پذیر نخواهد بود. همچنین در صورت لزوم برای گزارش‌گیری از تعدادی فاکتور خاص، با تیک دار کردن کنترل فاکتور آن فاکتورها امکان گزارش‌گیری در اکسل فراهم می‌آید.

در بخش تعریف پیش‌فرض‌های نرم افزار حسابداری شایگان سیستم امکان تغییر در حساب‌های پیش‌فرض مربوط به پرداخت‌ها، خرید، فروش، موجودی، حسابداری، عطف‌های صدور سند، هزینه‌های ثابت، حسابداری صنعتی وجود دارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی