نرم افزار حسابداری شایگان سیستم

این وبلاگ به توضیح نرم افزارهای شرکت شایگان سیستم می پردازد

نرم افزار حسابداری شایگان سیستم

این وبلاگ به توضیح نرم افزارهای شرکت شایگان سیستم می پردازد

فعالیت های شرکت شایگان‌سیستم از سال 1370 با تولید نرم‌افزار جامع و یکپارچه حسابگر شامل بخش‌های مالی، انبار، خرید و فروش، چک و ... آغاز گردیده و به‌ طور مستمر درحال ارتقاء و به‌روزرسانی می باشد.
شرکت شایگان‌سیستم طی سا‌‌ل‌ها فعالیت، نرم‌افزارهای تخصصی در زمینه‌های امور مالی، انبارداری، امور تولیدی، حقوق و دستمزد، حسابداری اموال، امور پخش و ... را به محصولات خود افزوده است.
کاربران نرم‌افزارهای شرکت شایگان‌سیستم در سراسر ایران و کشورهای همسایه گسترده‌اند و در زمینه های متنوع صادرات و واردات، صنایع تولیدی و بسته‌بندی، پخش، آموزشی، فرهنگی، بازرگانی، خدماتی و ... مشغول به فعالیت می‌باشند.
شرکت شایگان سیستم، امکانات ویژه‌ای را به نرم افزارهای پخش خود افزوده است که با نصب بر روی تلفن های هوشمند، خصوصاً در پخش عمده و مویرگی امکان درج مستقیم سفارش و صدور فاکتور در محل مشتری را برای تیم فروش میسر می سازد.
شرکت شایگان‌سیستم از ابتدای فعالیت خود، تولید نسل اول محصولات را تحت Dos، نسل دوم نرم‌افزار تحت Windows و در سال‌های اخیر نسل سوم نرم افزار مبتنی بر Web (Cloud based یا پردازش ابری) و سرویس‌های تحت‌وب (Web Service) ارائه نموده است.
بسته های نرم‌افزاری شرکت شایگان‌سیستم دارای قفل سخت افزاری، سی دی نصب اتوماتیک و کتاب آموزشی می‌باشند و راه اندازی آن بسیار ساده است و کاربران شرکت از خدمات پس از فروش بهره‌مند می‌شوند.

  • ۰
  • ۰

امروزه مدیریت و کنترل امور حسابداری، انبارداری، خریدوفروش، چک‌ها، اقساط دریافتی و پرداختی و در کسب‌وکارهای صنعتی مدیریت و کنترل محاسبه بهای تمام‌شده محصول، سرشکن کردن هزینه‌های سربار تولیدی بر روی قیمت محصولات و حقوق کارمزدی نیازمند نرم افزاری جامع و یکپارچه است که نرم افزار حسابداری حسابگر کلیه نیازهای کسب‌وکارهای مختلف را برآورده می‌کند.

امکان کاربردی مرکز هزینه در نرم افزار حسابداری باعث شده تا بتوانید کارهای خود را به صورت پروژه‌ای انجام دهید که این امکان برای شرکت‌های پیمانکاری و شرکت‌هایی که دارای شعب مختلف می‌باشند بسیار مناسب است.

با استفاده از گزارش‌های متنوع یک نرم افزار حسابداری تمامی عملیات انجام شده توسط سیستم را می‌توانید مشاهده و بررسی نمایید.

نرم افزار حسابداری حسابگر گزارش‌ها مختلفی را دارا است. در بخش گزارش‌ها می‌توان به گزارش‌ها مربوط به حساب‌های دریافتنی، حساب‌های پرداختنی، گزارش‌ها عمومی حسابداری، گزارش‌ها وضعیت مالی، گزارش‌ها اقلام موجودی، گزارش‌ها مراکز هزینه، گزارش‌ها کلی شرکت، گزارش‌ها نقطه فروش، گزارش‌ها شخصی و گزارش‌ها حسابداری صنعتی اشاره نمود.

در این مقاله به بررسی گزارش‌های مربوط به حساب‌های پرداختنی در نرم افزار حسابداری حسابگر می‌پردازیم.

برای هر بخش از گزارش‌ها فیلدهایی نمایش داده می‌شود که با تعیین هر کدام بر اساس آن‌ها می‌توان گزارش‌گیری را در نرم افزار حسابداری انجام داد. 

گزارش‌ها حساب‌های پرداختنی شامل بخش‌های فهرست‌ها، گزارش حساب، وضعیت خرید، وضعیت حساب فروشندگان، گزارش‌های فرمی خرید، گزارش‌های دفتر اقساط پرداختنی، دفتر چک است.

گزارش‌ها فهرست‌ها خود شامل دو بخش لیست فروشندگان خلاصه و مشروح است. در بخش گزارش حساب شاهد گزارش‌های صورت حساب فروشندگان، صورتحساب فروشنده، صورتحساب فروشندگان (با اطلاعات خرید و فروش) هستید. در بخش وضعیت خرید گزارش‌هایی با مضمون گزارش‌ها حجم خرید که خود شامل گزارش‌های حجم خرید بر اساس شماره فاکتور، اقلام موجودی، تاریخ، فروشنده، کاربران، خرید سه ماهه، خرید سه ماهه خلاصه بر اساس نوع هزینه ثابت، اقلام موجودی، گروه‌بندی کالا، شماره فاکتور، خرید اقلام موجودی بر اساس ماه، خرید گروه اقلام موجودی بر اساس ماه، بر اساس ماه و محل، محل، فروشنده، خرید کاربران، تاریخ است و آماری خرید که شامل گزارش مقایسه‌ای خرید بر اساس مقدار و یا مقدار و مبلغ است و نمایندگان خرید که شامل گزارش‌های مبالغ کمیسیون نماینده خرید، پر خرید ترین نماینده، کم خریدترین نماینده، فعالیت نماینده فروش بر اساس کالا و یا فاکتور و یا تاریخ است و سفارش خرید که شامل گزارش‌ها وضعیت سفارش هر کالا یا فروشنده به طور خلاصه و یا مشروح است و فاکتورهای معوق خرید که شامل خلاصه فاکتور خرید بر اساس فاکتورها، خلاصه خرید روزانه بر اساس فاکتور، وضعیت خرید از فروشنده، خرید کالا به طور خلاصه و مشروح است و وضعیت حساب فروشندگان که شامل گزارش‌ها وضعیت حساب فروشندگان، لیست فروشندگان بدهکار به صورت چهار و یا تک ستونی، کنترل سقف اعتبار نزد فروشندگان، وضعت حساب فروشندگان، لیست فروشندگان بستانکار به صورت تک و یا چهار ستونی است و گزارش‌های فرمی خرید که شامل گزارش‌ها تعدیل اضافی، فاکتور خرید، رسید انبار، برگشت از خرید، سفارش خرید، چک پرداختنی، برگه پرداخت وجه است و دفتر اقساط پرداختی که شامل گزارش‌های وضعیت اقساط پرداختی و وضعیت کلی اقساط پرداختی طرف حساب‌ها است و در آخر گزارش‌ها مربوط به دفتر چک که شامل گزارش مربوط به دفتر چک پرداختنی است.  

ارسال تمامی گزارش‌ها به اکسل از دیگر امکانات نرم افزار حسابداری است. برای ارسال اطلاعات به اکسل علاوه بر فیلدهایی که در فرم هر گزارش قابل مشاهده است با انتخاب فیلدها به صورت دستی می‌توانید گزارشی کامل و جامع داشته باشید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی