نرم افزار حسابداری شایگان سیستم

این وبلاگ به توضیح نرم افزارهای شرکت شایگان سیستم می پردازد

نرم افزار حسابداری شایگان سیستم

این وبلاگ به توضیح نرم افزارهای شرکت شایگان سیستم می پردازد

فعالیت های شرکت شایگان‌سیستم از سال 1370 با تولید نرم‌افزار جامع و یکپارچه حسابگر شامل بخش‌های مالی، انبار، خرید و فروش، چک و ... آغاز گردیده و به‌ طور مستمر درحال ارتقاء و به‌روزرسانی می باشد.
شرکت شایگان‌سیستم طی سا‌‌ل‌ها فعالیت، نرم‌افزارهای تخصصی در زمینه‌های امور مالی، انبارداری، امور تولیدی، حقوق و دستمزد، حسابداری اموال، امور پخش و ... را به محصولات خود افزوده است.
کاربران نرم‌افزارهای شرکت شایگان‌سیستم در سراسر ایران و کشورهای همسایه گسترده‌اند و در زمینه های متنوع صادرات و واردات، صنایع تولیدی و بسته‌بندی، پخش، آموزشی، فرهنگی، بازرگانی، خدماتی و ... مشغول به فعالیت می‌باشند.
شرکت شایگان سیستم، امکانات ویژه‌ای را به نرم افزارهای پخش خود افزوده است که با نصب بر روی تلفن های هوشمند، خصوصاً در پخش عمده و مویرگی امکان درج مستقیم سفارش و صدور فاکتور در محل مشتری را برای تیم فروش میسر می سازد.
شرکت شایگان‌سیستم از ابتدای فعالیت خود، تولید نسل اول محصولات را تحت Dos، نسل دوم نرم‌افزار تحت Windows و در سال‌های اخیر نسل سوم نرم افزار مبتنی بر Web (Cloud based یا پردازش ابری) و سرویس‌های تحت‌وب (Web Service) ارائه نموده است.
بسته های نرم‌افزاری شرکت شایگان‌سیستم دارای قفل سخت افزاری، سی دی نصب اتوماتیک و کتاب آموزشی می‌باشند و راه اندازی آن بسیار ساده است و کاربران شرکت از خدمات پس از فروش بهره‌مند می‌شوند.

  • ۰
  • ۰

ارسال پیامک

با یک نرم افزار خوب می‌توانید کلیه امور مالی و حسابداری خود را مدیریت کنید. علاوه بر مدیریت بر امور مالی و حسابداری می‌توانید از امکانات متنوع آن نرم افزار استفاده نمایید.

از امکانات حسابگر می‌توان امکان اتصال آن به دستگاه کارت‌خوان (Pos)، امکان اتصال به باسکول، ترازو را نام برد.

امکان ارسال پیامک از طریق برنامه برای مشتریان شما از دیگر امکانات حسابگر است پیام کوتاه ارسالی می‌تواند شامل متن، آخرین گردش، مانده حساب، دعوت به بازدید و اطلاع از محصول جدید باشد.

استفاده از امکان ارسال پیامک در نرم افزار حسابداری حسابگر

برای استفاده از این امکان لازم است که کامپیوتر به یک مودم GSM و یا موبایلی که دارای این نوع مودم است، متصل باشد. برای استفاده از این امکان ابتدا به بخش ارسال پیام کوتاه مراجعه نمایید در فرم ارسال پیامک 4 تب انتخاب حساب‌ها، ارسال پیام کوتاه، فرمت ارسال و تنظیمات وجود دارد. ابتدا برای انجام تنظیمات به تب مربوطه مراجعه نمایید. فیلد Port را همان پورتی که مودم یا گوشی به کامپیوتر متصل است، انتخاب نمایید سپس فیلد Encoding type را رویUnicode (16-bit) تنظیم نمایید.

در قسمت فرمت ارسال فرمت پیام‌های ارسالی خود را می‌توانید تعیین کنید. جدول موجود در این تب دارای 3 ستون نوع شرح، متن ثابت و در خط جدید است که در ستون نوع شرح امکان انتخاب یکی از موارد مانده حساب، نام حساب، عنوان حساب، مانده اسناد دریافتی، مانده ارسال پرداختی، آخرین گردش و تاریخ آخرین گردش وجود دارد.

در ستون متن ثابت در این بخش از نرم افزار می‌توانید متنی را به عنوان متن ثابت تایپ نمایید. ستون در خط جدید می‌تواند دارای دو مقدار بله و یا خیر باشد در صورت انتخاب بله ادامه متن در سطر جدید درج می‌شود. در سمت چپ این فرم می‌توانید متنی را برای افراد بدهکار و یا بستانکار تعیین نمایید. بعد از تعیین فرمت به تب مربوط به انتخاب حساب‌ها در برنامه مراجعه فرمایید. حساب‌های مد نظر خود را انتخاب نمایید سپس در فیلد عنوان لیست، نام لیست خود را وارد نمایید و در انتها ایجاد لیست برای ارسال را انتخاب نمایید.

در نهایت بعد از تعیین تنظیمات مودم، تعیین فرمت ارسال و ایجاد لیست ارسال به تب ارسال پیام کوتاه مراجعه نمایید و لیست مورد نظر خود را انتخاب نمایید و در جدول پایین اسامی لیست و تاریخ ارسال و زمان ارسال پیامک را برای هر حساب موجود در لیست مشاهده می‌نمایید و در باکس سمت چپ فرم متن مورد نظر خود را تایپ نمایید. در این بخش امکان تعیین ارسال برای تمام موارد لیست و یا فقط ارسال نشده‌ها وجود دارد. بعد از تعیین موارد گفته شده روی دکمه ارسال کلیک کنید.

برای تهیه گزارش‌های مالی و حسابداری خود نیز می‌توانید از حسابگر استفاده نمایید. در حسابگر امکان ارسال گزارش‌ها به اکسل وجود دارد همچنین با مدیریت فیلدها می‌توانید تعیین کنید که در هنگام ارسال اطلاعات به اکسل چه فیلدهایی ارسال شوند. مدیریت فیلدها از امکانات منحصر به فرد نرم افزار حسابداری حسابگر است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی