نرم افزار حسابداری شایگان سیستم

این وبلاگ به توضیح نرم افزارهای شرکت شایگان سیستم می پردازد

نرم افزار حسابداری شایگان سیستم

این وبلاگ به توضیح نرم افزارهای شرکت شایگان سیستم می پردازد

فعالیت های شرکت شایگان‌سیستم از سال 1370 با تولید نرم‌افزار جامع و یکپارچه حسابگر شامل بخش‌های مالی، انبار، خرید و فروش، چک و ... آغاز گردیده و به‌ طور مستمر درحال ارتقاء و به‌روزرسانی می باشد.
شرکت شایگان‌سیستم طی سا‌‌ل‌ها فعالیت، نرم‌افزارهای تخصصی در زمینه‌های امور مالی، انبارداری، امور تولیدی، حقوق و دستمزد، حسابداری اموال، امور پخش و ... را به محصولات خود افزوده است.
کاربران نرم‌افزارهای شرکت شایگان‌سیستم در سراسر ایران و کشورهای همسایه گسترده‌اند و در زمینه های متنوع صادرات و واردات، صنایع تولیدی و بسته‌بندی، پخش، آموزشی، فرهنگی، بازرگانی، خدماتی و ... مشغول به فعالیت می‌باشند.
شرکت شایگان سیستم، امکانات ویژه‌ای را به نرم افزارهای پخش خود افزوده است که با نصب بر روی تلفن های هوشمند، خصوصاً در پخش عمده و مویرگی امکان درج مستقیم سفارش و صدور فاکتور در محل مشتری را برای تیم فروش میسر می سازد.
شرکت شایگان‌سیستم از ابتدای فعالیت خود، تولید نسل اول محصولات را تحت Dos، نسل دوم نرم‌افزار تحت Windows و در سال‌های اخیر نسل سوم نرم افزار مبتنی بر Web (Cloud based یا پردازش ابری) و سرویس‌های تحت‌وب (Web Service) ارائه نموده است.
بسته های نرم‌افزاری شرکت شایگان‌سیستم دارای قفل سخت افزاری، سی دی نصب اتوماتیک و کتاب آموزشی می‌باشند و راه اندازی آن بسیار ساده است و کاربران شرکت از خدمات پس از فروش بهره‌مند می‌شوند.

  • ۰
  • ۰

با استفاده از یک برنامه حسابداری قادر به مدیریت مالی دو طرف حساب هستید و استفاده از برنامه حسابداری کارهای مالی و حسابداری تجارت‌ها را ساده کرده است. با برنامه حسابداری، ذخیره، پردازش و مدیریت اطلاعات و تراکنشات مالی و حسابداری در کوتاه‌ترین زمان و با بالاترین دقت صورت می‌گیرد.

گزارش‌های جامع و کامل از امکانات خوب و کارای نرم افزار حسابداری حسابگر به‌حساب می‌آید چرا که در هر زمان امکان گزارش‌گیری از تمامی بخش‌های مختلف برنامه مانند فاکتور خرید، فاکتور فروش، کالاها، انبارها، حساب‌ها، مخاطبان و... وجود دارد که با استفاده از گزارشات مالی درست و به موقع برنامه تصمیم‌گیری برای مدیر یک کسب‌وکار برای مدیریت مالی تجارت خود بسیار آسان‌تر صورت می‌پذیرد.

امکانات ویژه برنامه حسابداری حسابگر امکان تعریف ارزهای مختلف در فاکتورها و اسناد حسابداری است. برای تعریف ارز جدید در برنامه به بخش تعریف واحدهای ارزی مراجعه کرده در بخش نام ارز با انتخاب سرچ ارزهای تعریف شده در سیستم را مشاهده می‌کنید که شامل پوند انگلیس، تومان ایران، درهم امارات، دلار آمریکا، دلار استرالیا، دلار کانادا، روبل روسیه، ریال ایران، ریال سعودی، طلا، فرانک سوئیس، فرانک فرانسه، لئو رومانی، لیر ترکیه، منات آذربایجان، وان کره، ین ژاپن، یوان چین و یورو اروپا است که در صورت نیاز به ارز جدید، دکمه جدید را انتخاب کنید سپس نام ارز، نام خلاصه، نماد بین‌المللی ارز، نام کسر ارز و رقم‌های بعد ممیز را تعیین نمایید.

برای تعیین نرخ هر ارز تعریف شده که کاربرتان در حین برنامه از آن استفاده کند و همچنین برای تعیین رابطه ارز با واحد پول فعال برنامه به بخش ورود نرخ روزانه ارز مراجعه نمایید. ابتدا نام ارز خود را انتخاب نمایید. در قسمت تاریخ، تاریخ روز و در قسمت نرخ، رابطه ارز مورد نظرتان را با واحد اصلی برنامه را وارد کنید و تغییرات مربوطه را ذخیره نمایید.

در بخش تعریف واحد اصلی قادر به تعیین ارز اصلی فعال در برنامه هستید همچنین در بخش واحد فرعی قادر به تعیین واحد فرعی برنامه نیز هستید.

با حسابگر در هر زمان امکان اصلاح و کنترل فایل‌های سیستم وجود دارد. از این امکان برای زمانی که ارتباطی بین فاکتورها ، اسناد و.... از بین رفته و یا اشکالی در فایل‌ها به وجود آمده باشد استفاده می‌شود که در صورت امکان اصلاح شود. از امکانات منحصر به فرد حسابگر در این بخش از برنامه امکان مشاهده نوع اشکال برای استفاده کننده است که این امکان برای زمانی است که امکان اصلاح وجود نداشته باشد که با مشخص شدن نوع اشکال، کاربران برای اصلاح آن اشکال اقدام نمایند . به عنوان مثال برای کنترل اقلام موجودی قادر به اصلاح کاردکس، تاریخ کاردکس، تمامی کاردکس، تاریخ تمامی کاردکس، تمامی کاردکس لیست، تاریخ تمامی کاردکس لیست، فی در رسید انبار تولید، فی در رسید انبار انتقال و دوباره‌سازی واحد 2 از روی واحد 1 هستید.

امکان اصلاح فایل‌ها با مدیریت از دیگر امکانات برنامه حسابگر است. در این فرم لیستی از موارد قابل انتخاب جهت اصلاح وجود دارد که این لیست شامل اصلاح تمامی کاردکس، اصلاح رسید انبار تولید، اصلاح رسید انبار انتقال، صدور سند کلیه فاکتورها و اصلاح تاریخی تمامی کاردکس است شما می‌توانید موارد موجود در این لیست را انتخاب کنید و اصلاح را بر اساس لیست انتخابی خود اصلاح نمایید.

 

  • ۹۷/۰۲/۲۲
  • شرکت شایگان سیستم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی