نرم افزار حسابداری شایگان سیستم

این وبلاگ به توضیح نرم افزارهای شرکت شایگان سیستم می پردازد

نرم افزار حسابداری شایگان سیستم

این وبلاگ به توضیح نرم افزارهای شرکت شایگان سیستم می پردازد

فعالیت های شرکت شایگان‌سیستم از سال 1370 با تولید نرم‌افزار جامع و یکپارچه حسابگر شامل بخش‌های مالی، انبار، خرید و فروش، چک و ... آغاز گردیده و به‌ طور مستمر درحال ارتقاء و به‌روزرسانی می باشد.
شرکت شایگان‌سیستم طی سا‌‌ل‌ها فعالیت، نرم‌افزارهای تخصصی در زمینه‌های امور مالی، انبارداری، امور تولیدی، حقوق و دستمزد، حسابداری اموال، امور پخش و ... را به محصولات خود افزوده است.
کاربران نرم‌افزارهای شرکت شایگان‌سیستم در سراسر ایران و کشورهای همسایه گسترده‌اند و در زمینه های متنوع صادرات و واردات، صنایع تولیدی و بسته‌بندی، پخش، آموزشی، فرهنگی، بازرگانی، خدماتی و ... مشغول به فعالیت می‌باشند.
شرکت شایگان سیستم، امکانات ویژه‌ای را به نرم افزارهای پخش خود افزوده است که با نصب بر روی تلفن های هوشمند، خصوصاً در پخش عمده و مویرگی امکان درج مستقیم سفارش و صدور فاکتور در محل مشتری را برای تیم فروش میسر می سازد.
شرکت شایگان‌سیستم از ابتدای فعالیت خود، تولید نسل اول محصولات را تحت Dos، نسل دوم نرم‌افزار تحت Windows و در سال‌های اخیر نسل سوم نرم افزار مبتنی بر Web (Cloud based یا پردازش ابری) و سرویس‌های تحت‌وب (Web Service) ارائه نموده است.
بسته های نرم‌افزاری شرکت شایگان‌سیستم دارای قفل سخت افزاری، سی دی نصب اتوماتیک و کتاب آموزشی می‌باشند و راه اندازی آن بسیار ساده است و کاربران شرکت از خدمات پس از فروش بهره‌مند می‌شوند.

  • ۰
  • ۰

در نرم افزار حقوق دستمزد پس از ورود به فرم مشخصات پرسنل و تب فردی، مکان‌نما به صورت خودکار روی کد پرسنل قرار می‌گیرد. در صورتیکه تاکنون پرسنلی را در سیستم معرفی نکرده باشید با فشردن اولین کلید روی کد پرسنل، لیست خالی و در غیر این صورت، شماره و نام افراد درون لیست نمایش داده می‌شود. جهت معرفی کردن و یا انتخاب پرسنل باید در محلی که مکان‌نما قرار دارد شماره‌ای چندرقمی وارد نمایید.

توجه فرمایید که تعداد ارقام تشکیل‌دهنده شماره پرسنل، برابر با تعدادی است که استفاده‌کننده در زمان نصب برنامه اعلام کرده است.

برای وارد کردن شماره مورد نظر چهار روش به شرح زیر ممکن است:

1-      تایپ نمودن شماره مورد نظر به طور کامل.

2-      استفاده نمودن از کلیدهای مکان‌نما (/\) و (\/) به‌منظور حرکت در لیست و یافتن شماره مورد نظر.

3-      روش سوم ترکیبی از دو روش ذکرشده بالا می‌باشد. به این صورت که می‌توان تا هر بخشی از شماره که به خاطر آورده می‌شود را تایپ نمود و برای کامل کردن شماره از کلیدهای مکان‌نما استفاده نمود.


 با وارد کردن هر عدد، راهنمای انتخاب در لیست به اولین شماره‌ای که آن اعداد را در ابتدای خود دارد انتقال داده می‌شود. می‌توان گفت که شما با استفاده از این روش، به شماره موردنظرتان نزدیک‌تر شده‌اید و جستجو در لیست صفحه ساده‌تر انجام می‌گیرد.

زمانی که با تایپ نمودن تعدادی از اعداد، راهنمای انتخاب لیست، روی شماره مد نظر شما قرار گرفت، قادر هستید با استفاده از کلید Enter یا تائید شماره موردنظرتان را انتخاب نمایید.

4-     با استفاده از نام پرسنل، شماره پرسنل را پیدا کنید.

هنگامی که علامت چشمک‌زن در خانه شماره پرسنل قرار گرفت و فهرست پرسنل باز شد، درصورتی‌که شماره پرسنلی را ندارید، می‌توانید کلید جستجوی پیشرفته موجود در پایین لیست را انتخاب نمایید و در پنجره‌ای که باز می‌شود کلمه مورد نظر را وارد کنید. هنگامی که راهنمای انتخاب روی ردیفی از فهرست پرسنل قرار داشته باشد، بعد از انتخاب کلیدهای گفته‌شده در بالا، نام پرسنل مورد نظر در جلوی خانه «کلمه مورد جستجو» نوشته می‌شود.

شما قادر هستید که با تائید و یا اصلاح پیش‌فرض موجود و یا با وارد کردن کلمه موردنظر (که قسمتی از نام و نام خانوادگی پرسنل موردنظر خواهد بود) و سپس با فشردن کلید (Enter) یا تائید، آغاز کار جستجو را به برنامه اعلام کنید.

بعد از پیدا کردن اولین موردی که مورد جستجو در نام آن پرسنل وجود داشته است، شماره و نام پرسنل را نمایش داده و راهنمای انتخاب درون فهرست پرسنل را روی آن مورد قرار می‌دهد.

در صورتی که نیاز به ادامه جستجو بود از کلید (>) و در صورت برگشت به مورد یافته شده قبلی از کلید (<) استفاده کنید.

بعد از پیدا کردن پرسنل مورد نظر، با فشردن کلید (Enter) یا تایید، شماره پرسنل مورد نظر به خانه شماره پرسنل در فرم ورود و اصلاح فردی منتقل می‌شود و لیست جستجو از روی صفحه نمایش برداشته می‌شود.

بعد از وارد کردن شماره مورد نظر، در صورت وجود داشتن شماره مورد نظر، برنامه بقیه اطلاعات را روی صفحه ظاهر می‌نماید و استفاده کننده اجازه اصلاح اطلاعات را داراست.

در صورت عدم وجود آن شماره، برنامه شروع به دریافت اطلاعات زیر می‌نماید (در شکل زیر اطلاعات دریافتی مورد نیاز نشان داده شده است.)

جهت تکمیل وضعیت تأهل پرسنل، لیستی حاوی چهار انتخاب در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. یکی از این انتخاب‌ها معیل (فرد مجردی که بر اساس تأییدیه سازمان تأمین اجتماعی مسئول سرپرستی فرد دیگری به‌جز خود است.) می‌باشد.

از این قسمت از برنامه می‌توانید برای تکمیل تعداد افراد تحت تکفل فرد استفاده کنید. در این قسمت از برنامه تعداد افرادی که مشمول بیمه می‌شوند و باید حق بیمه مشخص‌شده در قسمت کسور کسر گردد، وارد می‌شود.

 در واقع این پارامتر برای ادارات و سازمان‌هایی که به ازای هر فرد مشمول بیمه رقم ثابتی پرداخت می‌نمایند، باید تکمیل شود.

جهت تکمیل محل اخذ مدرک، مرتبه علمی و نوع همکاری لیستی در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. این لیست باید قبلاً از طریق منوی تنظیمات تکمیل شده باشد و یا اصلاح شود.

پس از وارد کردن هرکدام از اطلاعات با فشردن کلید (Enter) مکان‌نما به خانه بعدی رفته و این کار تا آخرین خانه ادامه می‌یابد.

‌اکنون برنامه کار ورود اطلاعات فردی آن پرسنل را پایان‌یافته تلقی می‌کند و بعد از ذخیره اطلاعات و برگشت به لیست انتخابی، آماده پذیرفتن شماره پرسنل بعدی جهت ورود شماره جدید و یا اصلاح اطلاعات شماره‌های قبل می‌باشد.

پس از تکمیل اطلاعات فردی می‌توان از طریق فرم معرفی افراد تحت تکفل مشخصات افراد تحت تکفل را که شامل (نام، نام خانوادگی، جنس، نسبت، حذف، اضافه، تکفل، تحصیل، تاریخ تولد، شماره شناسنامه) وارد کرد.

برای حذف یک شماره پرسنل در برنامه دو روش وجود دارد. اگر در فرم ورود اطلاعات فردی نیاز به عدم ثبت اطلاعات واردشده وجود داشته باشد، به‌سادگی و با استفاده از کلید (Esc) می‌توان این کار را انجام داد.

روش دوم در مواردی استفاده می‌شود که شماره پرسنل پیش ‌از این وارد شده و اکنون قصد حذف آن وجود دارد. برای این کار ابتدا شماره پرسنل مورد نظر را از لیست انتخاب نمایید و سپس از کلید حذف که در بالای فرم قرار دارد، استفاده کنید. پس از فشردن کلید حذف پیغام «آیا قصد حذف رکورد را دارید؟(بلی /خیر)» ظاهر می‌شود.

پس از ارائه پاسخ مثبت به سوال فوق و در صورتیکه شماره این پرسنل در فایل‌های ماهیانه محاسبه حقوق و دستمزد وجود نداشته باشد و همچنین سوابقی در فایل‌های وام و پس‌انداز نداشته باشد، پرسنل مورد نظر از فهرست پرسنل شرکت خارج خواهد شد؛ در غیر اینصورت با چاپ پیغام عدم امکان حذف اطلاعات پرسنل اعلام خواهد گردید.

 

جهت آشنایی و کسب اطلاعات بیشتر درباره نرم‌افزار حقوق دستمزد شایگان سیستم می‌توانید بروشور محصول را دانلود نمایید:

https://www.shygunsys.net/?wpfb_dl=10

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی