نرم افزار حسابداری شایگان سیستم

این وبلاگ به توضیح نرم افزارهای شرکت شایگان سیستم می پردازد

نرم افزار حسابداری شایگان سیستم

این وبلاگ به توضیح نرم افزارهای شرکت شایگان سیستم می پردازد

فعالیت های شرکت شایگان‌سیستم از سال 1370 با تولید نرم‌افزار جامع و یکپارچه حسابگر شامل بخش‌های مالی، انبار، خرید و فروش، چک و ... آغاز گردیده و به‌ طور مستمر درحال ارتقاء و به‌روزرسانی می باشد.
شرکت شایگان‌سیستم طی سا‌‌ل‌ها فعالیت، نرم‌افزارهای تخصصی در زمینه‌های امور مالی، انبارداری، امور تولیدی، حقوق و دستمزد، حسابداری اموال، امور پخش و ... را به محصولات خود افزوده است.
کاربران نرم‌افزارهای شرکت شایگان‌سیستم در سراسر ایران و کشورهای همسایه گسترده‌اند و در زمینه های متنوع صادرات و واردات، صنایع تولیدی و بسته‌بندی، پخش، آموزشی، فرهنگی، بازرگانی، خدماتی و ... مشغول به فعالیت می‌باشند.
شرکت شایگان سیستم، امکانات ویژه‌ای را به نرم افزارهای پخش خود افزوده است که با نصب بر روی تلفن های هوشمند، خصوصاً در پخش عمده و مویرگی امکان درج مستقیم سفارش و صدور فاکتور در محل مشتری را برای تیم فروش میسر می سازد.
شرکت شایگان‌سیستم از ابتدای فعالیت خود، تولید نسل اول محصولات را تحت Dos، نسل دوم نرم‌افزار تحت Windows و در سال‌های اخیر نسل سوم نرم افزار مبتنی بر Web (Cloud based یا پردازش ابری) و سرویس‌های تحت‌وب (Web Service) ارائه نموده است.
بسته های نرم‌افزاری شرکت شایگان‌سیستم دارای قفل سخت افزاری، سی دی نصب اتوماتیک و کتاب آموزشی می‌باشند و راه اندازی آن بسیار ساده است و کاربران شرکت از خدمات پس از فروش بهره‌مند می‌شوند.

  • ۰
  • ۰

برنامه حسابداری نوعی از برنامه های کامپیوتری است که شما را قادر به مدیریت معاملات مالی کسب و کار خود می کند. چنین برنامه هایی می توانند به طور گسترده ای در حوزه های مختلف متفاوت باشند، برخی برنامه ها برای نوع خاصی از حسابداری و متناسب با نیاز آنها طراحی شده باشند یعنی به طور خاص فقط مختص به استفاده برای یک کسب و کار خاص و برخی از آنها برای مدیریت کل امور مالی و فعالیت های بزرگ طراحی شده اند. با استفاده از برنامه حسابداری، شرکت ها می توانند به راحتی از منابع موجود در بخش های حسابداری استفاده کنند و می توانند اشتباهات حسابداری را کاهش دهند.

یکی از امکاناتی که در نرم افزار حسابداری حسابگر وجود دارد مراکز هزینه است که با استفاده از مراکز هزینه ، می‌ توانید امور حسابداری مربوط به پروژه‌ ها، شعب و قسمت‌ های مختلف موسسه خود را انجام داده و از گزارش ‌های مربوط به مراکز هزینه استفاده نمایید. برای استفاده از مراکز هزینه ، ابتدا باید مراکز را گروه‌بندی کنید.

گروه‌بندی مراکز هزینه:

از منوی اطلاعات پایه > معرفی مراکز هزینه > گروه مراکز هزینه را انتخاب کنید.

دکمه «جدید» را کلیک کنید.

کد گروه را وارد کرده و Enter بزنید.

نام گروه را وارد کنید و Enter بزنید.

دکمه « ذخیره » را کلیک کنید.

معرفی مراکز هزینه

برای معرفی مراکز هزینه به صورت زیر عمل کنید:

از منوی اطلاعات پایه > معرفی مراکز هزینه > مراکز هزینه را انتخاب کنید.

دکمه جدید را کلیک کنید.

کد مرکز هزینه را وارد نموده و Enter بزنید. نام مرکز هزینه را وارد نموده و Enter بزنید.

در قسمت « گروه » ، گروهی را که این مرکز هزینه به آن مرتبط است انتخاب کرده و Enter بزنید.

 از نوار ابزار بالای فرم دکمه « ذخیره » را کلیک کنید.

حساب ‌ها و کالا هایی که در مرکز هزینه استفاده می ‌شوند، بایستی ابتدا در چارت کالا ها یا در چارت حساب ‌ها، قسمت مرکز هزینه مربوطه تیک داشته باشد.

گزارش‌های مراکز هزینه

اگر در برنامه از مراکز هزینه استفاده می ‌کنید، برای دسترسی به گزارش ‌های مربوط به این مراکز، از منوی گزارشات > گزارشات مراکز هزینه استفاده نمایید.

برای نمونه به گزارش زیر که گزارش مربوط به صورتحساب مراکز هزینه است ، توجه نمایید.

از منوی گزارشات > گزارشات مراکز هزینه > روی آیتم صورتحساب مراکز هزینه دابل کلیک کنید.

در پنجره باز شده نام مرکز هزینه را روی گزینه انتخابی گذاشته و از لیست باز شده مرکز هزینه مورد نظر را با استفاده از کلید Insert انتخاب نمایید. به همین ترتیب سایر گزینه ‌ها را تنظیم نموده و روی دکمه گزارش کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی